Translate

dinsdag 3 maart 2009


Oké wat belangijk is is dat je op je freesarm een hartlijn zet ik heb hem hier boven op de onderkant er bij getekend, die hartlijn komt overeen met het hart van je frees en met de hartlijnen die je hebt uitgezet op je werk en op de geleiders (die ik van trespa heb gemaakt met een boutje er door heen en een vleugelmoertje) het blokje dat het dichtst bij de frees zit (links) is de 150 mm de andere zit op de 500 mm van de frees. Het makkelijkst is om te beginnen met de gene die het verst van de frees zit en daarna de korste afstand.
_
150mm
-----------------------------------------------frees
500mm
-
moeten de hart lijnen op je werk voor stellen waar je omheen de geleiding aanbrengt.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een duidelijk verhaal, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben geen uitlegger maar ik heb me best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, bedankt voor de uitleg! Ik had helemaal niet gezien dat je dit geschreven had, want ik zag je berichten van maart helemaal niet. Dus sorry voor de late reactie.

    BeantwoordenVerwijderen