Translate

zaterdag 9 augustus 2014

Plankje voor de wekker

Na vandaag eerst de mengkraan van de douche er afgehaald te hebben en de snel koppelingen in de muur geprutst heb, om de muurplaat van de mengkraan ook daadwerkelijk tegen de muur te kunnen schroeven. Inplaats van 18 mm van de muur af. Kon ik weer verder aan mijn wekkerplankje. 

Vorige week mijn frees machine ondersteboven gehangen om hem als stationaire machine te kunnen gebruiken, daarna nog een aanpassing er bij gemaakt om cirkels te kunnen frezen. Wat goed uit kwam omdat ik ook voor Sup haar wekker nog een plankje in de hoek moest maken. Kon ik die meteen als proefplankje gebruiken om alles te testen!






Vandaag sleuven gefreesd in de zijkanten van het wekkerplankje en de latjes die in de sleuven vallen gezaagd, op de muur geschroefd en hangen maar!! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten