Translate

donderdag 31 januari 2013

Oostvaardersplassen

Vandaag voor het eerst in mijn leven naar de Oostvaardersplassen geweest, voelde mij nog niet helemaal lekker maar na een week ziek zijn vond ik het wel tijd voor frisse lucht. Dus om een uur of drie mijn camera gepakt en een hoed de auto in en op pad. Toen ik aankwam besefte ik mij eigenlijk dat ik laarzen had moeten aantrekken in plaats van modieuze laarsje van leer met een rits. Want overal was het een blubber bende behalve op het betonnen pad wat er is, dus daar maar op gebleven. Wat wel jammer is wat de leukere dingen zijn toch te zien van dat pad af.
Maar goed ik heb er tot een uur of zes in de rondte gelopen en veel vogels en paarden  soort van koeien misschien schotse hoog landers weet ik niet zeker, en ook nog prachtige herten op de weg terug die ik alleen niet meer scherp kreeg door de schemer.










Ik ga nog maar eens terug maar dan in vroeg in de ochtend dan is er vast nog veel meer te zien.

4 opmerkingen:

  1. Kouwe klus man, dat straalt van de fotoos af! Je portret is een echte hogeneschhekop! Leuk om te zien! Wat voor camera gebruik je?

    Hier in het friese ook prachtig, helaas geen elfsteden...! Wie weet krijgen we nog een koudefrontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koud werd het tegen 5 en 6 inderdaad. Die kop is wel herkenbaar ja denk ik.

    Ik gebruik een Nikon D3100 camera die ik eind 2011 van mijn vriendin heb gekregen, die heeft hem weer als kerst kado van der werk gehad. In plaats van een zaai kerstpakket!

    elfsteden je weet het maar nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nou ook één van die plekken waar ik graag eens naar toe ga, ben er nog nooit geweest!
    Arjen heeft kruiskopjes in de aanbieding, iets voor jou?
    Zie zijn reactie op mijn stukje Verkwisten en Geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kruis koppen zijn altijd welkom. Het nadeel van torx is dat je bitje sneller afbreekt, omdat ie zo goed blijft steken in de schroef. Over hout en ander matriaal weg gooien der word zoveel weg gegooid waar je nog leuke dingen van kunt maken. Zo heb ik laatst nog tafeltje gemaakt van afval hout. Staat ook op mijn blog Afval hergebruikt.

      Verwijderen