Translate

vrijdag 6 februari 2009

In mijn dagelijks leven werk ik met hout en alles wat daarbij komt kijken, dan word automatisch benoemd tot timmerman of meubelmaker. Maar om eerlijk te zijn voel ik me helemaal geen timmerman of meubelmaker. Ik vind mezelf meer een creatief iemand, of een knutselaar die het leuk vind om met hout te werken, En dat zo goed mogelijk wil doen. Want buiten met hout werken vind ik het ook leuk om te schilderen/tekenen zo nu en dan of om met muziek bezig te zijn op mijn manier. Maar daar valt in mijn geval zoals de meeste onderons geen geld in te verdienen natuurlijk zijn er mensen die het mooi vinden. En het misschien wel willen kopen maar dat zijn mensen die zelf nooit iets proberen en al snel tevreden zijn met iets naar mijn mening. Want ik zie zo veel dingen die beter kunnen in mijn creatieve bezigheden wat maakt dat ik niet snel tevreden ben over wat ik maak.

5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je maar eens op bezoek moet komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wanneer ik een auto heb zal ik eens kijken of ik het kan vinden. Het is niet bepaald om de hoek zeg maar.toch wel gauw 1.5 tot 2 uur rijden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat valt wel mee, niet meer dan een uur van hier naar Almere visa versa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer blogt, Rob! En wat een schattig beertje. Maar waarom begin je steeds een ander blog? Dat maakt het wel moeilijk om je te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wachtwoorden, Ik vergeet ze nog wel eens omdat ik iets verzin wat niets met mij te maken heeft waardoor ik er dus ook niet zo snel op kom,of ik doe telang niets op het blog en vergeet het als nog.

    BeantwoordenVerwijderen