Translate

donderdag 23 mei 2013

Foto's van Iphone halen Hoe doe ik dat?

Ben nou al een paar uur bezig om mijn ongeveer 4500 foto's van mijn iphone te uploaden (als dat zo heet). Alleen krijg ik het niet voor elkaar ik heb het al eens eerder gedaan maar hoe, ik weet het niet!
Wat een rot programma is dat zeg Itunes, synchroniseren dat is waar dat ellendige programma mee bezig is de hele tijd. 
Ik doe er al nooit wat mee omdat ik het niks vind, dan muziek op een Ipod of Iphone zetten wat een hel!! 
De rest vind ik prachtig maar Itunes mag van mij de bak in!

7 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige. Volgens mij haat iedereen Itunes. Bedoel je dat je je foto's op je computer wilt zetten? Kan dat niet ook door je iPhone aan je computer te hangen en dan met de verkenner van je computer de foto's binnen te halen? Dan wordt je iPhone als externe schijf gezien.

    Itunes kun je wegdoen. Is ook niet meer nodig voor updates of wat dan ook. Een nieuw iOS komt nu regelrecht uit de cloud. Misschien ligt het iets anders als je een 3g hebt - zoiets meen ik me te herinneren.

    4500 foto's?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat kan:
    http://www.kassenaar.com/blog/post/2009/09/28/Fotos-van-iPhone-naar-pc.aspx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat natuurlijk wel lang duren, zoveel plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Welke methode heb je nugebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van de site van meneer kassenaar die je had gegeven zonder Itunes.

    BeantwoordenVerwijderen