Translate

dinsdag 16 april 2013

Kast Knutselen in de Woonkamer

Na een aantal uur te schulpen (hout in de lengte richting zagen) heb je een behoorlijke berg zaagsel. En overal fijn stof  neerdalen. En ik ben nog lang niet klaar. Maar ik heb er plezier in, en de rommel  ruim ik na een avondje zagen weer op alsof er nooit is gezaagd. Ik hoop in de toekomst een grotere schuur of garage te hebben om in te knutselen, dan heb ik die rommel niet meer in huis. En een stofzuiger om op de zaag machine aan te sluiten. Nu hangt er alleen een stofzak aan van mijn lamello machine, en die zit zo vol!



Vanavond hebben we de delen verlijmd op maat gezaagd en sponningen gezaagd, zowel in de staanders als in het boven en onderblad. Die bedoeld zijn voor het achterschot van de kast.









3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat het niet ideaal werkt in de huiskamer, maar als het resultaat mooi is, zijn jullie de troep vast weer snel vergeten. Kun je met dit mooie weer niet in de tuin zagen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tuin is op zich groot genoeg maar het grootste gedeelte is grind, waar mijn zaag niet echt stabiel op staat. Ik plaats bij dit bericht steeds meer foto's en wat tekst.

      Verwijderen
  2. Leuk, dan kunnen we de kast (het gaat toch om de kast) zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen