Translate

zondag 28 april 2013

Dagje uitwaaien aan zee bij Callantsoog


Gisteren nog twee legplanken gemaakt voor in huis, daarna het huis opgeruimd. Vandaag een dag van rust. Dus naar het strand bij Callantsoog, waar een aardig windje stond. Jammer dat er overal hekken om de duinen staan. Daar waar het niet stond ben ik de duinen in gegaan, terwijl Supriya op het stand door liep om dat die geen zin had om te klimmen.
 De reden dat ik de duinen op ging was om een foto te maken van een Buizert of iets wat er op leek. Die boven het duin stil hing in de lucht maar tegen de tijd dat ik er was hing ie 20 meter verderop in de lucht. En dat bleek mijn telefoon camera niet te redden.











6 opmerkingen:

  1. Callantsoog, ik zal er vast wel eens geweest zijn, maar dat mooie kerkje zegt mij niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een mooi kerkje ik heb hem op mijn blog gezet, maar eigenlijk vind ik hem niet tussen de andere foto's passen.

      Verwijderen
  2. Het zijn weer prachtige foto's. Vooral die van het kerkje, de duinen en de bollenvelden! Het lijkt wel of je ze voor een, eerdaags uit te brengen, kalender van Holland hebt gemaakt!
    Je diavoorstelling van IJsland heb ik al een paar keer bewonderd, het liefst zou ik bij de close-up van de papegaaienduiker de voorstelling even stoppen, maar dat blijkt helaas niet mogelijk.
    Een mens kan niet alles hebben... Nou ja, misschien met een screen-shot... ;-)

    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk om foto's te maken als ik ergens ben, maar ik weet vrij weinig van fotografie af de meeste op mijn blog zijn met een Iphone gemaakt. Als je op de dia voorstelling staat dan kun je hem pauzeren als als het goed is!
    De foto,s van ons reisje naar IJsland staan ook op mijn blog Mei 2012


    http://delaatstedruppelvandebuivaltwaar.blogspot.nl/2012/05/rif-naar-breidvik.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rob, wat goed dat ik nu weet dat ik de diavoorstelling zelf naar believen kan regelen! Het moet wel met beleid gebeuren want anders krijg ik telkens die Google+ site te zien.
    Ik heb inmiddels ook je foto's van 2012 bekeken. Mooi hoor!
    Die video (met goeie muziek) is knap in elkaar gezet. Het ziet echt professioneel uit!
    Ben je ook al eens naar Borneo geweest? Ik ontving zojuist een mailtje met foto's van mijn neef die daar nu is. Hij hoopt er orang oetangs in het wild tegen te komen (in het gebied van het WNF)

    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De diavoorstellingen gaan via Google+ of via picasa, vandaar dat je daar terecht komt. Die video is door een vriendin in Australie gemaakt, ze is professioneel fotografe en maakt korte filmpjes met muziek erachter. Nee ik ben nog niet op Borneo geweest.

      Verwijderen