Translate

vrijdag 12 april 2013

Vroeg kado IPad mini

Toen we gisteravond naar de film Kon-tiki gingen in Tuschinski Amsterdam, bleek die niet te draaien. Dus kochten we kaartjes voor Monet a lives journey, eenmaal 8 uur werd er omgeroepen dat er verbindings problemen waren. En dat duurde eventjes in de tussentijd zouden we net als bij de NS een kopje koffie of thee krijgen.
Op dat moment dachten Supriya en ik laten we ons geld terug vragen en naar de City lopen waar om half tien wel Kon-tiki draaide. Daar veel te vroeg aangekomen zei Supriya laten we bij de Apple winkel aan de overkant gaan kijken. Daar aangekomen naar al het moois kijken en bij de iPad mini geëindigd, en zei Supriya tegen mij wil je die voor je verjaardag hebben? Waarop ik geen nee zeg natuurlijk....:)





7 opmerkingen:

  1. Een prachtig mooi kado Rob, zal je veel aan hebben.
    Maar hoezo 'verbindingsproblemen' in een bioscoop?
    Of loop ik achter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heel mooi kado inderdaad. Ik had idee dat het een liveverbinding was, van een expositie over het leven van Monet , ergens op de wereld live uitgezonden in tuschinski. Weet het niet zeker kan er ook niets over terug vinden in de programmaboekjes van pathe.

      Rob

      Verwijderen
  2. Rob, veel plezier met je iPad mini gewenst!
    Ik heb nog niet zo lang geleden (ook in die fantastische Apple Store) een iPad gekocht en begrijp niet dat ik ooit zonder kon.
    Heb d.m.v. de iPad nu héél leuk contact met B.P. en een andere oud-collega. (en af en toe ook met L.)

    Emily

    P.S. Ik hoop dat je wat aan de tip n.a.v. de Engelse boekenkast had.
    Misschien kun je de maten van de kast t.o.v. de maten van de legplanken aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er nog kijken voor de leg planken Emily maar ga dat zeker doen. Ik wacht op het moment nog op wat andere spullen die ik nodig heb, om verder te gaan.
      De ipad mini die mee kan op vakantie, die iets groter is dan mijn iPhone en dus makkelijker voor een blog bij te houden!

      Rob

      Verwijderen
  3. Bofkont! Mooi, trouwens, die winkel, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rob, misschien interessant nieuws voor je; NU.nl meldde vandaag dat Photojojo een 12 x zoomlens voor de iPad mini heeft uitgebracht!

    Emily

    BeantwoordenVerwijderen